Pengedar Sah Alpha Lipid

Pengedar Sah Alpha Lipid

Tuesday 6 November 2012

Kemalangan & Lumpuh 2 Tahun


 Haji Saad Bin Long (65 tahun) - Langkawi, Kedah

Pada 2 tahun lepas, saya mengalami lumpuh sebelah badan disebabkan kemalangan. Walaubagaimanapun badan saya semakin pulih dari hari ke hari, namun saya masih tidak boleh melakukan kerja-kerja berat apatah lagi menaiki kenderaan sendiri. 5 bulan lepas, saya menjadi lebih bertenaga dan boleh melakukan aktiviti-aktiviti harian seperti menunggang motosikal dan memandu kereta serta melakukan kerja-kerja berat. Ramai rakan-rakan saya bertanyakan rahsia tentang kekuatan stamina yang saya miliki. Saya menjawab, dengan izin Allah saya mendapat kekuatan stamina dengan meminum Alpha Lipid. Saya bersyukur ke hadrat Ilahi kerana kembali sihat dan bertenaga hari demi hari dengan bantuan Alpha Lipid Lifeline.

No comments:

Post a Comment